niedziela, 23 grudnia 2012

Rozdział 14


Siedziałam w ciepłym mieszkaniu Mike’a na bardzo wygodnej kanapie, bawiąc się palcami na kieliszku pełnym czerwonego wina, postanowiłam dowiedzieć się czegoś o moim nowym koledze.

- Opowiedz mi coś o sobie. – poprosiłam, gdy usiadł obok mnie. – Proszę…

- No, dobrze. Michael Williams, lat 22, urodzony w Londynie. Syn Jackie i Paolo Williamsa. Dziennikarz śledczy. W Niemczech mieszka od trzech lat. Podoba mu się Zuza.

- Prezentacja na chwilę obecną wystarczająca. – powiedziałam z uśmiechem, po czym zamoczyłam usta w winie. Było przepyszne. – A co wiesz o mnie?

- Jesteś gotowa na wysłuchanie tego?

- Pokiwałam twierdząco głową i usadowiłam się wygodnie na kanapie. Mike popatrzył mi w oczy.

- Zuzanna Marta Majewska, urodzona 10 kwietnia 1994 roku w Monachium jako Laura Anne Lahm. Siostra piłkarza Bayernu Monachium i kapitana reprezentacji Niemiec w piłce nożnej Philippa Lahma. W wieku trzech lat porwana przez handlarzy żywym towarem, sprzedana Beacie i Markowi Majewskim. „Sprzedawcy” pomogli przy „zalegalizowaniu” dziecka. Ukończyła szkołę podstawową i gimnazjum we Wrocławiu. Zaczęła liceum ogólnokształcące we Wrocławiu, jednak od paru miesięcy uczy się w tutejszej szkole średniej. Niedługo zdaje egzaminy końcowe. Wystarczy?

Łzy zakręciły mi się w oczach. Handlarze żywym towarem? Sprzedana? Duszkiem wypiłam resztę wina, którą miałam w kieliszku i zaczęłam płakać.

- Zuza – wyszeptał Williams mocno przytulając mnie do siebie. – Zusia, przepraszam… Nie wiedziałem, że nic o tym nie wiesz… Wybacz mi…
 
----------------------------------------
Wiem, że rozdział krótki, ale taki miał być :)
A z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,
życzę Wam duuuuużo zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń,
szalonego Sylwestra, ale tak by można było 2 stycznia wyruszyć do szkoły/pracy/na studia,
oraz niech nowonarodzone Dzieciątko błogosławi Wam w Nowym Roku :*

2 komentarze:

  1. Smutne :(
    Ale mimo wszystko mam nadzieję że Mike'owi i Zuzie się uda uda uda ♥
    Maupo jedna nie kończ tego! :<

    OdpowiedzUsuń
  2. O cholera, takiej szczerości ze strony Zuzy to się nie spodziewałam.
    Mam nadzieję, że Mike zrozumie jej położenie i przez przeszłość jej nie zostawi. W innym wypadku porządnie straci w moich oczach.
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń