niedziela, 15 lipca 2012

Prolog

- Tato! Tato, przestań! TATO!! – mój krzyk mieszał się z płaczem, a krwawiąca warga bolała niemiłosiernie.
Znowu powtórzyła się sytuacja sprzed kilku dni. Ojciec poszedł spotkać się z kumplami (wersją oficjalną jest: SZUKAĆ PRACY!), upili się, a potem wrócił do domu. Niestety, po alkoholu robi się agresywny. I bije mnie. Mamę też bił, dopóki nie trafiła do szpitala. Teraz bije mnie też, gdy tylko wspomnę, że chciałabym jechać odwiedzić moją rodzicielkę. On pobił ją tak dotkliwie, że musiała ją karetka odwieźć, a sam trafił na izbę wytrzeźwień. Dzisiaj pobił mnie za to, że nie znalazł butelki piwa w lodówce. Mógł nie wypijać, a poza tym i tak nie mogłabym mu tego piwa kupić – jestem niepełnoletnia.
- Ty mała k***o! Co Ty sobie myślisz? Że ja w takim syfie będę mieszkał?! Ty nawet lodówki zaopatrzyć nie umiesz?! Jak Ci się nie chce w domu robić to WON DO PRACY!!
- Ale tato, ja…
- Cicho! – przerwał mi i uderzył w policzek.
Wyrwałam się z żelaznego uścisku, który doprowadził moją prawą dłoń do odrętwienia. Postanowiłam jechać, bez jego zgody, do mamy. Będzie trochę przerażona, gdy zobaczy mnie w takim stanie, ale trudno. Nie byłam u niej ponad 5 miesięcy. Leży w szpitalu w Warszawie. Z Wrocławia jest daleko, ale wzięłam trochę kasy z renty mamy, która przyszła rano. Mam nadzieję, że wystarczy…  


-------------
Witajcie kochani!
To ja, Wasza Girl :)
Przerzuciłam się na Bloggera,
bo ONET nawala :(
Oto nowe opowiadanie,
specjalnie dla Was.
Rozdział dedykuję AGATCE :* 

2 komentarze:

  1. Onet ssie i w związku z tym usunęłam nawet podstrony, które mogłyby się od biedy nadać. Protest, a co!

    Ale nie o tym. Ojciec głównej bohaterki to bydlak i ktoś go w końcu powinien przymknąć. Mam nadzieję, że ktoś w końcu powie komu trzeba. Poza tym razem z matką powinny uciec od tego potwora!

    A i jeszcze jedno - planujesz dodać bohaterów? Bo nawet nie wiem, jak się główna bohaterka nazywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bohaterowie pojawią się, jak ogarnę Bloggera. Bo coś mi to nie za bardzo na razie wychodzi. Ale jak tylko mi się uda, to bohaterowie będą :)

      Usuń